keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

UUSI ALKU

 Moikka moi! Oon siis Emmi 16 vuotta tänävuonna täyttänyt tyttö Lahden läheltä Hollolasta. Jos mun täytyisi kuvailla itseäni jollain tapaa niin sanoisin varmaankin että oon aika tavallinen 16 vuotias tyttö. Mä oon ilonen, tosi innostuva uusista asioista ja tykkään ottaa uusia haasteita vastaan. No mistä mä sitten pidän? Mä pidän ihmisistä jotka osaa nauttia siitä hetkestä mitä just on, mun perheestä ja ystävistä, matkustamisesta, valokuvaamisesta ja intohimona mulla on koko ikäni ollut luistelu. Mistä mä en sitten pidä? En pidä haha näistä alku postauksista yhtään tai siitä jos suunitelmat menee pieleen.
 
Oon siis kirjottanut tätä lukuunottamatta jo kahta blogia aikasemmin. Jotkut saattaakin tietää mun ja kahden muun tytön yhteisen blogin nimeltä LIFE AS WE KNOW IT. Pidin juuri tosta meidän kolmen tytsyn blogista taukoa noin kaksi kuukautta ja olin vähällä lopettaa kun mulla tuli kauhee himo tulla kirjottamaan ja ennen kaikkea jakamaan kuvia muillekkin kun vaan mun katseltavaksi koneelta. Mietin tosi kauan palaisinko takaisin yhteiseen blogiin vai olisko oma blogi mitään tauon jälkeen? Päätin että ainakin alottelen tällä EMMI RIINA JULIA -blogilla ja jos ei onnistu niin voisi herätellä LIFE AS WE KNOW IT -blogin henkiin! Mä en oikeestaa saa tähän muuta tekstiä ja jos tähän jotain muuta kirjottaisinki se saattaisi näyttää aika tönköltä :-D Toivottavasti vanhoja että uusia lukijoita kiinostaisi tää mun blogi. Yritän parhaani mukaan postailla usein ja jos vaikka yrittäisin tänne aina välillä jotain kivaa asupäivittelyä saada. No sen näkee sitten, nyt mä kumminki hipsin nukkumaan. Hyvää yötä kaikki ♥

5 kommenttia:

  1. tästä saat heti yhen lukijan! :)

    VastaaPoista
  2. kannattaa mainostaa tätä blogia jossain :)

    VastaaPoista
  3. eikö sulla oo se itselaukausu kaukosäädin? mistä ostit sen ja paljon se makso? oon miettiny sen ostamista mutten tiiä yhtää sen hinta/laatu suhteesta? :-D

    VastaaPoista
  4. missä lukijapalkki :( haluisin liittyy lukijaks

    VastaaPoista