perjantai 28. kesäkuuta 2013

HERE I COME..

..TURKEY ♥ Ihanaa! En voinu uskoa todeksi kun äiti sanoi noin pari päivää sitten että ''Kannattaa alkaa kattelemaan vaatteita matkalaukkuun, nimittäin ollaan tähän aikaan lentokoneessa menossa Turkkiin!'' Mun ilme ton jälkeen oli varmasti nähtävän arvoinen. Oon niin onnellinen että ollaan jo tänään kohta matkalla lentokentälle ja sieltä suuntana Turkki.
 
Ajattelin tulla postaamaan nyt kun en tosiaan konetta ota mukaan, ettei vaan loma hujahda sormien lävitse koneen kanssa oleilulla. Ylläolevat kuvat ovat (parin vuoden?) takaisia otettuja Kyprokselta, kuitenkin aattelin ne laittaa tähän tuomaan ulkomaa-fiilistä! Ui nyt kello kuitenki juoksee kauheeta vauhtia eteenpäin ja mulla on vielä paljon laitettavaa matkalaukkuun ennen lähtöä joten taidan lopettaa nyt tähän ja toivottaa ihanaa seuraavaa viikkoa!
 
Viikon päästä nähdään, moi ♥

8 kommenttia:

  1. saisko postausta? :p ja tällee iha btw: mikä puhelin sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sais kyllä! Oon pahoillani tästä hiljaisuudesta:( ja mulla on iphone 4S!

      Poista
  2. Ihania lomakuvia ja kiva banneri!:-)

    liveyourdream-emma.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Oi ihania kuvia!:) liityin sulle lukijaksi, vaikka onkin aika uusi blogi, vaikuttaa nimittäin lupaavalta! Ja onhan sulla bloggaamisesta kokemusta. Ite perustin vasta mun elän blogin,hui. Tervetuloa kurkkaamaan jos kiinnostaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!:) ihanaa kun tulee tälläistä kommenttia! mä käyn kurkkaamassa myös sun blogia :)

      Poista
  4. ei kyllä hyvin alkanu tää bloggaus..susta vaan ei oo bloggaukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks nyt vaan mutta mulla on ollut vähän tärkeämpääkin kun ajatella bloggausta.. ja se mikä on tärkeempää ei todellakaan kuulu tänne! mä kyllä yritän parhaani mutta tässä lähiaikoina mä en vaan ole pystynyt.

      Poista