tiistai 6. elokuuta 2013

ELOSSA

 
Hellureei! Ihan ekana mun täytyy pahotella etten oo päässyt ollenkaa tänne päivittelemään ton viime postauksen jälkeen. Mulle oli tullu kommentteja jossa pyydettii saisko jo postausta, ja nyt vasta huomasin kaikkien kommentit. Ajattelin että eiköhän olis aika tulla tännekkin kertomaan että elossa edelleen ollaan vaikka tätä hiljaiseloa on jo liian kauan jatkunut. Kumminkin ne syyt miks en oo pystynyt tai voinut tulla päivittelemään blogia ei kuulu tänne.
 
Mulla olis tässä parit kollaasit ja yks orpo kenkäkuva kun oltii mun pikkuveljen kanssa kuvailemassa :-D Säälittävä kuvasaldo. En voi kyllä muuta sanoa että oon ylpee että mulla on tollanen veli ♥ Toivottavasti nää kuvat nyt edes hieman herätti tätä blogia eloon ja tästä on hyvä jatkaa!
Mä laittelen jossain vaiheessa niitä Turkissa otettuja kuvia tännekkin. Pakko myöntää että ei siellä tullut otettua niin paljon kuvia mitä luulin. Kamera unohtui ihan kokonaan kun vaan nautin siitä paikasta ja siitä olosta mikä siellä oli! Ihan mahtava ♥ 
 
Päivittelen huomenna uudestaan mun uusista kynsistä ja uudesta tukasta. Oon ihan intona kun huomenna pääsen kampaajalle rentoutumaan ja laittamaan mun tukkaa. Kun tää mun väri on ihan hirvee auringon vaalentaman ja koko kesän jälkeen.. No mutta huomisiin! 


5 kommenttia:

  1. kiva kun postaat taas:) !

    VastaaPoista
  2. leevi on nii komee:O<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa paljasta itsesi kuka oot ;) en oo mielestäni sanonu täällä mun pikkuveljen nimeä! asiasta kukkaruukkuun, niin se on mun pieni komeus <3

      Poista